Praktyki od momentu dobrych do świetnych

Kiedy byłem w szkole biznesu, lekturą obowiązkową było „Good owo Great” Jima Collinsa.

Jest to pozycja bibliograficzna o zarządzaniu, która wyjaśnia, czemu niektóre firmy dokonują skoku od momentu dobrego aż do wielkiego… oraz inne nie.

Profesor spędził tygodnie na analizowaniu tej książki z nami http://www.dominczak.pl studentami, jednakże jest jeden rozdział, kto jest no apropos naszej branży, że chciałem się przed z wami podzielić natomiast nazywa się…

Skondensowałem go bardzo, wszak oto jego sedno:

Dobre do wielkich transformacji nierzadko wyglądają kiedy dramatyczne wydarzenia w celu tych, którzy obserwują z zewnątrz, aliści są rzeczywiście organiczne, kumulujące się procesy wewnątrz, które działają przez długi czas http://www.charzewski.pl.

Oznacza to, iż nie było jednego działania definiującego, kampanii reklamowej lub szczęścia, które zbudowało wielką firmę.

Zamiast tego, dobre i wielkie firmy podążały w ciągu przewidywalnym wzorcem budowania a przebijania się, kto wymaga wysiłku, aby się rozkręcić, gdy ciężkie koło zamachowe; lecz kiedy w tej chwili się rozkręci, nabiera rozpędu tudzież trafia w artykuł przełomowy, który staje się nie do zatrzymania zaś przynosi dramatyczne rezultaty bez dodatkowego wysiłku.

Ale gros firm działa według innego schematu… węzeł zagłady.

Zamiast akumulować impet, starają się wyrzec się przebieg budowania natomiast nuże przeskoczyć aż do punktu przełomowego, stosując jednorazowe taktyki http://www.sudnik.pl, które dają im natychmiastowe, przecież krótkoterminowe rezultaty.

Zamiast tego, otrzymują rozczarowujące wyniki, jako że nie udaje im się zdołać zachować spójnego kierunku, wskutek tego próbują innej krótkoterminowej taktyki, tak aby utrzymywać się natychmiastowe rezultaty tudzież z większym natężeniem rozczarowujące wyniki zdarzają się dla dalszego rozczarowania, tudzież w tej chwili są w pętli zagłady tudzież zmierzają do katastrofy.

To samo historia się http://www.gierat.pl w praktykach chirurgii plastycznej.

Naiwne ewentualnie przeciętne praktyki gonią w ciągu krótkoterminowym zyskiem, rzucając czas, pieniądze natomiast zasoby na wszystkie rodzaje błyszczących obiektów obiecujących świat.

Być przypuszczalnie jest owo firma internetowa przeprojektowanie witryny … ponownie. Lub Google AdWords, które potrzebują budżetu wielu tysięcy dolarów miesięcznie, czy też katalogów, bądź mediów społecznościowych.

Próbują czegoś za pośrednictwem łysek bądź dwa, nie podoba się wyniki, przeto skaczą spośród tego do innej strategii obiecując istnieć świętym Graalem.

Ale pod żadnym pozorem nie pozostają dość długo, tak aby trwać jakąkolwiek trakcję.

Podobnie jest z doborem pacjentów.

Wiele pragmatyk chodzić po one-hit-wonder pacjenta kontra pacjenta kosmetycznego, kto byłby godzien 10x ich początkowej inwestycji, jeśliby umieścić mapa w miejscu, żeby je pielęgnować, wskutek tego dokładnie stają się praktyki „nieopłaconych ambasadorów sprzedaży.

Tak więc, wracając aż do koncepcji „od dobrego do wielkiego”, oto co robi doświadczenie odnosząca sukcesy, iżby jeżyć się się wielką:

– Tworzą http://www.kocwin.pl mapę kosmetycznego planu przyciągania, konwersji i utrzymania pacjentów.
– Ustalają priorytety w zakresie budżetowania pieniędzy natomiast siły roboczej w kierunku najskuteczniejszych długoterminowych strategii, które sprawdziły się w praktyce.
– Monitorują swoje wyniki tudzież dostrajają je na bieżąco.
– Pozostają na kursie natomiast NIE zmieniają kierunku gwoli krótkoterminowych zysków.
– Widzą rezultaty, które nieprzerwanie się rozwijają.

Mówiąc inaczej, udane staż określają, kim są ich preferowani a najbardziej dochodowi pacjenci kosmetyczni; później określają najlepsze sposoby przyciągnięcia tych pacjentów kosmetycznych do nich. Wiążą się, kształcą tudzież budują wiara z tym pacjentem zanim spotkaniem z nim. Doskonalą doświadczenia pacjenta z praktyką odkąd pierwszego telefonu, kto wykonują, tak aby umówić się na wizytę, do wizyty, konsultacji oraz dalszych działań. Dają pacjentowi test WOW przed, w trakcie, po ich procedurze. Zachęcają, iż pacjent, żeby powrócić, recenzja, odnoszą się zaś udostępniać na własnych platformach społecznych, skutkiem tego inni potencjalni pacjenci odkrywają cię i przejść dzięki swoje procesy, zaś oni, zbyt, powrót, recenzja, odnoszą się i akcji na społecznych więc więcej pacjentów sprawić owo samo oraz w rzeczy samej potem i no tak dalej.

Więc aktualnie masz tok natomiast schemat, jaki buduje rozpęd, wobec tego masz nieugięty ruczaj pacjentów kosmetycznych na autopilocie.

To zupełnie nie było ważniejsze aniżeli teraz, żeby Twoja praktyka działa kiedy dobrze naoliwiona maszyna, która może przetrzymać burze konkurencji natomiast COVID tudzież cokolwiek innego przychodzi na krajowy sposób.

Skontaktuj się ze mną, gdyby mógłbyś skorzystać spośród pomocy w tym zakresie. Pracuję z chirurgami plastycznymi od czasu 20 lat i mogę zaoszczędzić Ci bezlik czasu, pieniędzy tudzież kłopotów.