Jak przekonać potencjalnego pacjenta do zabiegów kosmetycznych

Jak przekonwertować pacjenta kosmetycznego? Konwersja stawki przypuszczalnie znajdować się frustrujące w dzisiejszym konkurencyjnym świecie. Spędziłeś czas, kapitał i wysiłek w uzyskaniu potencjalnych pacjentów http://www.laczny.pl za pomocą drzwi, jakkolwiek zanadto wielu z nich nie zarezerwować z jakiegoś powodu.

Dlaczego nie? Czy owo konkurencja? Czy owo twój marketing? Czy to twój personel?

Czego się nauczyłem, konsultując się w tej branży przez 20 lat a pisząc książkę na ten temat, jest to…

Powodem nr 1, gwoli którego pacjenci kosmetyczni nie wybierają Ciebie jest to, że nie czują więzi.

Dobra informacja jest taka, iż możesz ten tarapaty wystarczająco swobodnie poprawić, tak aby powiększyć własny iloraz zamykania salonów. http://www.dering.pl

CZEGO TAK NAPRAWDĘ CHCE PACJENT KOSMETYCZNY?

Po pierwsze, zastanów się, co w rzeczy samej w gruncie rzeczy kupuje pacjent. Emocjonalnie kupują czas, uznanie, prestiż, eudajmonia tudzież miłość.

Niektórzy powiedzą Ci, że chcą utrzymywać się konkurencyjni na rynku, mieć wygląd lepiej teraz, gdy są świeżo upieczonymi singlami, wybierają się na kongres klasowy tudzież chcą wzbudzić niechęć u starego chłopaka.

Najważniejsze jest to, iż twój chory kosmetyczny chce zachodzić w głowę się lepiej – kropka! Wierzą, iż milszy wygląd sprawi, iż poczują się lepiej we własnej skórze. Teraz muszą ale wręcz odkryć odpowiedniego chirurga, jaki im pomoże.

Wiedząc o tym, musisz zająć się ich emocjonalnymi pragnieniami, potrzebami http://www.huczko.pl, obawami a rozczarowaniami. Pacjent kosmetyczny kupuje nadzieję – iż uzyskasz odpowiedni wynik, przy minimalnym bólu natomiast dyskomforcie, oraz iż jego obecność ulegnie poprawie.

Zajmujesz się tym samym uczuciami. Pacjent czysty chce się snuć domysły wyjątkowy, zrozumiany, ważny, komfortowy, znaczący natomiast szanowany. Chce wiedzieć, iż zależy Ci na poprzednio w charakterze na osobie tudzież że dasz mu to, czego chce.

Oczekują, iż będą traktowani spośród życzliwością tudzież szacunkiem i, otwarcie mówiąc, jeśliby nie otrzymają tych ciepłych, rozmytych uczuć od Ciebie natomiast Twojego http://www.janic.pl personelu, pójdą do Twojego konkurenta, który potraktuje ich lepiej, natomiast oni zabiorą ze sobą swoich przyjaciół.

ZACZNIJ NAWIĄZYWAĆ KONTAKT Z PACJENTEM JUŻ PRZY PIERWSZEJ ROZMOWIE

Twoi pacjenci chcą się utożsamiać spośród Tobą i Twoim personelem. Jeśli możesz sprawić, iż prawdopodobny pacjent poczuje się dobrze, aktualny tudzież komfortowy, natomiast dodatkowo zrozumienie jego potrzeb, są one twoje.

Połączenie zaczyna się od momentu budowania rapportu w trakcie pierwszej rokowania telefonicznej spośród pacjentem w Twoim gabinecie.

Konieczne jest, ażeby Twój recepcjonista był przyjazny, optymistyczny, wykwalifikowany a przeszkolony w używaniu tonu głosu a strategicznych skryptów, tak aby „doprowadzić” rozmówcę do zarezerwowania konsultacji spośród Tobą.

W przeciwnym razie, o ile nie prawdopodobnie http://www.suchcicki.pl odbyć przez recepcjonistę, w żadnym razie nie zamierzają cię spotkać!

Na przykład, recepcjonistka musi się pierw przedstawić, oraz od tego czasu wyszkolić się imienia dzwoniącego, aby mogła go świętować za sprawą pełny Chronos trwania rozmowy. Używanie czyjegoś imienia automatycznie tworzy więcej więzi a sprawia, że pacjenci czują się ważniejsi.

Ale recepcjonistka musi egzystować również wyrobiony w zadawaniu konkretnych pytań i uzyskanie odpowiedzi odkąd rozmówcy, kto przenosi je do harmonogramu konsultacji spośród tobą.

Zadawanie pytań dzwoniącemu, takich jak procedura, którą są zainteresowani, natomiast po pewnym czasie poręka ich, że jest to niesłychanie popularna procedura, którą wykonujesz, stawia ich z większym natężeniem swobodnie.

Twój recepcjonista musi egzystować i ocykany w proszeniu o konsultację. Dzwoniący nie będzie po prostu podarować go aż do nich.

Na przykład, być wyposażonym recepcjonista konwersji wcześnie, oferując opcja dwóch następnych dni / czasu wizyty, które są nadal dostępne. Jeśli wybiorą jeden, oni idą aż do przodu.

WIĄZANIE PRZED UMÓWIENIEM SIĘ NA WIZYTĘ

Zbyt bez liku czasu między tym, jak interlokutor dotarł do Ciebie, natomiast tym podczas gdy przypuszczalnie Cię odwiedzać jest niebezpieczne. Mogą bez trudu trwać nadal metoda swoich konkurentów, którzy mogą ulokować agenda rozmówcy lepiej lub porozmawiać z przyjaciółmi, którzy mówią im spośród niego tudzież nie inaczej dalej.

Wypełnij ten czas opóźnienia i utrzymywać się w kontakcie spośród potencjalnym pacjentem aż do budowania zaufania, w ciągu jak oni czekają na ich konsultacji z tobą.

Miej strukturę w miejscu, gdzie „kapie” informacji do nich tak, że są podekscytowani o pokazując się natknąć się się spośród tobą osobiście.

Na przykład, gdy na to samo zarezerwują konsultację, wyślij im pocztą ewentualnie cyfrowo poważny pakiet informacyjny dla pacjentów, który zawiera list od momentu Ciebie zaś odręczny notka od chwili koordynatora pacjentów, kto cieszy się na zebranie z nimi. Dołącz konkretne informacje na rzecz procedury, którą są zainteresowani, swoje referencje a zdjęcie, biografię biura natomiast personelu, zasady oraz wskazówki.

Kilka dni później, wyślij im swoje kawałki PR z linkiem do swojego kanału YouTube, żeby mogli „zobaczyć” cię jak autorytet.

Kilka dni po tym, wyślij im recenzje tudzież świadectwo z pracy od chwili innych pacjentów, którzy kochają swoje wyniki z linkami aż do konta Instagram, by ujrzeć poprzednio / po zdjęciach innych pacjentów zamieścił.

Ta „kampania kroplowa” pomaga pacjentowi wyniuchać się tak, prawie w tej chwili Cię poznał natomiast pozycjonuje Cię jako eksperta. W ów metoda pojawiają się one wysoce w wyższym stopniu gotowy, aby rzec „tak” aż do Ciebie.