Czy jesteś ustalony na wygraną?

Czy jesteś ustalony na wygraną? Rozwój staż kosmetycznej wynika z jasności, skupienia, dyscypliny i odwagi, aby zobaczyć, dokąd są problemy a naprawić je.

Dlaczego? Ponieważ nie można naprawić tego, czego się nie wie. Nie możesz podobnie pielęgnować http://www.foit.pl głowy w piasek zaś robić tego, co zawsze robiłeś, gdyż zostaniesz w tyle.

Potrzebna jest tędy brutalna szczerość. Gdzie są Twoje obszary problemowe, które powstrzymują Cię od większej liczby pacjentów oraz zysków? Czy wiesz, azaliż owszem zgadujesz?

Czy jesteś pewien, iż to jest to, bądź jest coś innego, że jest uszkodzony, iż nie wiesz o albo nie uprzedni skłonne aż do rozwiązania?

Dowiedzmy się…

Świetnym miejscem do rozpoczęcia jest 9-punktowa ocena, która da Ci jasność, której potrzebujesz, ażeby skoncentrować się na tym, co jest najważniejsze w celu Twojej staż i Twoich przychodów, iżby rosły.

Wystarczy kontrować „tak” względnie „nie” na poniższe pytania, by sprawdzić, bądź jesteś ustalony na zwycięstwo:

CZY MASZ PLAN MARKETINGOWY, KTÓRY WYKORZYSTUJE KILKA STRATEGII POZYSKIWANIA PACJENTÓW?

Pacjenci kosmetyczni żyją dziś na kanałach multimedialnych oraz chcą informacji w taki sposób, w kto chcą.

Niektórzy potencjalni pacjenci chcą próbować Cię na Facebooku.
Niektórzy chcą spostrzegać Twoje zdjęcia a filmy na Instagramie.
Niektórzy chcą http://www.cygal.pl spozierać Twój tany na TikTok – żartując, wszak wejdź wcześniej.
Niektórzy chcą odczytywać Twoje wpisy na blogu
Większość chce przeczytać o Tobie opinie innych Twoich pacjentów kosmetycznych
Niektórzy chcą przewertować Twoją stronę internetową spośród dokładnością do jednego zęba.

Potrzebujesz w następstwie tego strategii tworzenia natomiast dystrybucji treści wszędzie tam, gdzie mogą istnieć potencjalni pacjenci, by wydobyć ich uwagę.

CZY JESTEŚ W STANIE ŚLEDZIĆ SKĄD POCHODZĄ TWOI NOWI PACJENCI?

To jest o wiele w środku drogie, by reklamować dzień dzisiejszy a nie wiedzieć, co działa. Kiedy konsultuję się spośród praktykami, wyciągamy raporty, które mówią nam o źródle skierowania.

Jednak dane te mogą istnieć niedokładne, jak dowiadujemy się:

Recepcjonista pod żadnym pozorem nie zapytał dzwoniącego, w jaki postępowanie dowiedział się o Tobie
Albo recepcjonistka po prostu kliknęła na zupa rozwijane zalążek skierowania, gdyż architektura komputerowy nie pozwolił jej trwać nadal bez wybrania czegoś
Albo chory zostawił puste aspekt na formularzu przyjęcia pacjenta tudzież nikt go nie zapytał
Lub chory powiedział „internet”, podczas gdy zapytany za pomocą telefon, przecież potem, podczas gdy odwiedza http://www.zdancewicz.pl natomiast staje się bardziej komfortowe, niewiasta otwiera się, że no to był przyjaciel, kto skierował ją nie inaczej dama googled ciebie, poszedł aż do witryny, zaś po pewnym czasie IG sprawdzić cię

CZY TWÓJ PERSONEL REAGUJE NA NOWE LEADY NATYCHMIAST?

Statystyki pokazują, iż 48% biur nie śledzić na internetowych prowadzi, bo są one za bardzo zajęci lub nie sądzę, że są one dobrej jakości prowadzi, ergo po co cofać sobie głowę
Lub niektórzy pracownicy praktyki eksplorować dni w przyszłości zaś do tego czasu ołowiu wzrosła zimna bądź ich konkurenci w tej chwili osiągnęły out
Ktokolwiek podąża w górę jak wiodący prym ma http://www.majtyka.pl przewagę 1st responder, w takim razie trzeba systemu, by skoczyć na tych przewodów natychmiast, kiedy są gorące

CZY TWÓJ PERSONEL TELEFONICZNY KONWERTUJE CO NAJMNIEJ 60% ROZMÓWCÓW NA SPOTKANIA?

Doświadczenie telefoniczne ewentualny chory ma z praktyką jest brane za bardzo trochę w większości praktyk. Pamiętaj, że nowi pacjenci w żadnym razie nie zamierzają się z Tobą spotkać, gdyby nie mogą spudłować recepcjonistki.

Większość chirurgów spędził fortunę na ich stronie internetowej, by istnieć postrzegane jako najlepsze, przecież nie na tak duża liczba na umiejętności telefonicznych ich recepcjonistka, którzy reprezentują je.

Tak więc, prawdopodobny pacjent sprawdził swoją stronę internetową i jest podekscytowany, aby zgrupować się spośród tobą, wszak w przyszłości zmienia zdanie, dzwoniąc aż do biura.
Mogli uzyskać automatyczną sekretarkę ewentualnie irytujące drewno telefoniczne albo indyferentny recepcjonista, który nie przeszkadza złącze spośród rozmówcą.

Mój całość i ego robimy mystery shopping od chwili nad 20 lat natomiast oto, co wiem na pewno… KAŻDA rutyna może posłużyć się z http://www.roclawski.pl pomocy w tym zakresie.

I ale wręcz dlatego, iż przeszkolono ich raz, nie oznacza, iż pozostają przeszkoleni. Połączenia muszą znajdować się monitorowane, skrypty muszą znajdować się przestrzegane zaś zadłużenia musi egzystować w miejscu, skutkiem tego everyman telefon jest obsługiwany profesjonalnie.